Termeni și condiții
Prezentele condiții generale („Termeni”) guvernează drepturile și obligațiile dumneavoastră, în calitate de cumpărători, și ale Noastre, în calitate de vânzători, în cadrul relațiilor contractuale încheiate prin intermediul Magazinului Online de pe site-ul www.madeformen.sk.
Toate informațiile despre prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal sunt conținute în principiile de prelucrare a datelor cu caracter personal, care pot fi găsite aici /termeni-de-protecție-a-datelor-cu-caracter/.
După cum știți cu siguranță, comunicăm în principal la distanță. Prin urmare, Contractul nostru se aplică și utilizării mijloacelor de comunicare la distanță care ne permit să ajungem la un acord fără prezența fizică simultană a Noastră și a Dumneavoastră.
Dacă orice parte a Termenilor și Condițiilor contrazice ceea ce am convenit de comun acord în cadrul procesului de achiziție a dumneavoastră pe Magazinul Nostru Online, acest acord specific va avea prioritate față de acești Termeni și Condiții.
1. CÂTEVA DEFINIȚII
1.1 Prețul este suma financiară pe care o veți plăti pentru Bunuri;
1.2 Prețul de livrare este suma financiară pe care o veți plăti pentru livrarea Bunurilor, inclusiv prețul ambalării acestora;
1.3 Prețul total este suma dintre Preț și Prețul de livrare;
1.4 TVA este taxa pe valoarea adăugată conform legislației aplicabile;
1.5 Magazinul online este un magazin online operat de Noi la adresa Seberíniho 4/B, Bratislava 821 03, Slovacia, unde va avea loc achiziționarea Bunurilor;
1.6 Factura este un document fiscal emis în conformitate cu Legea privind taxa pe valoarea adăugată pentru Prețul total;
1.7 Suntem WESTWARD Trading s.r.o., cu sediul social la Seberíniho 4/B, 821 03 Bratislava, ID companie 45259186, înregistrată în Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul Districtual Bratislava 3, secțiunea s.r.o., nr. dosar 61286/B, e-mail madeformen@madeformen.sk, număr de telefon +421918477851, denumită prin lege Vânzătoare;
1.8 Comanda reprezintă propunerea dumneavoastră irevocabilă de a încheia un Contract de Cumpărare de Bunuri cu Noi;
1.9. Bunurile reprezintă tot ceea ce puteți achiziționa în Magazinul Online;
1.10. Un cont de utilizator este un cont creat pe baza datelor furnizate de dumneavoastră, care permite stocarea datelor introduse și a istoricului Bunurilor comandate și a contractelor încheiate;
1.11. Dumneavoastră sunteți persoana care achiziționează din Magazinul nostru Online, denumită legal cumpărător;
1.12. Contractul este un contract de cumpărare încheiat pe baza unei Comenzi completate în mod corespunzător, trimisă prin intermediul Magazinului Online, și este încheiat în momentul în care primiți confirmarea Comenzii din partea noastră.
2. DISPOZIȚII ȘI INSTRUCȚIUNI GENERALE
2.1 Achiziționarea de Bunuri este posibilă numai prin intermediul interfeței web a Magazinului Online.
2.2 La achiziționarea de Bunuri, este obligația dumneavoastră să ne furnizați toate informațiile în mod corect și veridic. Prin urmare, vom considera informațiile pe care ni le-ați furnizat la comandarea Bunurilor ca fiind corecte și veridice.
3. ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI
3.1 Contractul cu Noi poate fi încheiat doar în limba slovacă.
3.2 Contractul se încheie de la distanță prin intermediul Magazinului Online, iar costurile utilizării mijloacelor de comunicare la distanță sunt suportate de Dumneavoastră. Cu toate acestea, aceste costuri nu diferă în niciun fel de tariful de bază pe care îl plătiți pentru utilizarea acestor mijloace (în special, pentru accesul la internet), astfel încât nu trebuie să vă așteptați la costuri suplimentare percepute de Noi dincolo de Prețul Total. Prin plasarea Comenzii, sunteți de acord cu utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță.
3.3 Pentru ca Noi să putem încheia Contractul, este necesar să creați un proiect de Comandă în Magazinul Online. Acest proiect trebuie să includă următoarele date:
a) Informații despre Bunurile achiziționate (în Magazinul Online, marcați Bunurile pe care sunteți interesat să le achiziționați cu butonul „Adăugați în Coș”);
b) Informații despre Preț, Preț de Livrare, TVA, metoda de plată a Prețului Total și metoda solicitată de livrare a Bunurilor; Aceste informații vor fi introduse ca parte a creării Propunerii de Comandă în mediul utilizatorului Magazinului Online, în timp ce informațiile despre Preț, Costul de Livrare, TVA și Prețul Total vor fi furnizate automat pe baza Bunurilor pe care le-ați selectat și a metodei de livrare a acestora;
c) Datele dumneavoastră de identificare utilizate pentru a ne permite să livrăm Bunurile, în special în ceea ce privește numele, prenumele, adresa de livrare, numărul de telefon și adresa de e-mail;
d) În cazul unui Contract în baza căruia vă vom livra Bunurile în mod regulat și repetat, de asemenea, informații despre cât timp vă vom livra Bunurile.
3.4 În timpul creării Propunerii de Comandă, puteți modifica și verifica datele până la momentul creării acesteia. După verificare, veți crea Comanda apăsând butonul „Comandă cu obligație de plată”. Înainte de a apăsa butonul, însă, trebuie să confirmați că sunteți familiarizat și sunteți de acord cu acești Termeni și Condiții, altfel nu va fi posibilă crearea Comanda. O casetă de selectare este utilizată pentru confirmare și consimțământ. După apăsarea butonului „Comandă cu obligație de plată”, toate informațiile completate vor fi trimise direct către noi.
3.5 Vă vom confirma Comanda cât mai curând posibil după ce ne-a fost livrată printr-un mesaj trimis la adresa de e-mail specificată în Comandă. Confirmarea va include un rezumat al Comenzii și al acestor Termeni și Condiții. Confirmarea Comenzii de către noi încheie un Contract între Noi și Dumneavoastră. Termenii și Condițiile în versiunea în vigoare la data comenzii fac parte integrantă din Contract.
3.6 Pot exista, de asemenea, cazuri în care nu vom putea confirma Comanda. Aceasta se referă în principal la situațiile în care Bunurile nu sunt disponibile sau la cazurile în care comandați un număr mai mare de Bunuri decât este permis de Noi. Cu toate acestea, vă vom oferi întotdeauna informații despre numărul maxim de Bunuri în avans în cadrul Magazinului Online și, prin urmare, nu ar trebui să fie o surpriză pentru Dumneavoastră. Dacă, din orice motiv, nu putem confirma Comanda, vă vom contacta și vă vom trimite o ofertă de a încheia Contractul într-o formă modificată față de Comanda. Într-un astfel de caz, Contractul este încheiat în momentul în care confirmați oferta noastră.
3.7 În cazul în care în Magazinul Online sau în propunerea de Comandă este indicat un Preț evident incorect, în special ca urmare a unei erori tehnice, nu suntem obligați să vă livrăm Bunurile la acest Preț, chiar dacă ați primit confirmarea Comenzii și, prin urmare, Contractul a fost încheiat. Într-o astfel de situație, vă vom contacta imediat și vă vom trimite o ofertă de a încheia un nou Contract într-o formă modificată față de Comanda. Într-un astfel de caz, noul Contract este încheiat atunci când confirmați oferta noastră. Dacă nu confirmați oferta noastră în termen de 3 zile de la trimiterea acesteia, avem dreptul să ne retragem din Contractul încheiat. O eroare evidentă de Preț este considerată, de exemplu, o situație în care Prețul nu corespunde prețului obișnuit la alți vânzători sau o cifră lipsește sau este în plus.
3.8 În cazul în care Contractul este încheiat, sunteți obligat să plătiți Prețul Total. În conformitate cu §4 din Legea nr. 102/2014, vânzătorul este obligat să se asigure că respectivul consumator confirmă în mod expres că a fost informat că comanda include obligația de a plăti prețul. Vânzătorul, în sensul acestor termeni și condiții generale, informează în mod clar cumpărătorii că comanda include obligația de a plăti prețul. Dacă nu ați acceptat comanda fără un motiv întemeiat și, din cauza încălcării acestei obligații, am suferit daune în valoare totală de 9 EUR, care constă în:
1. Costurile de expediere a comenzii la adresa furnizată de dvs.
2. Costurile de expediere a comenzii la adresa expeditorului fără un motiv întemeiat.
În conformitate cu prevederile Legii nr. 40/1964 Coll. menționate mai sus, vă vom invita prin prezenta prin e-mail să plătiți daunele suferite în contul dvs. bancar, în termen de 7 zile de la data livrării acestei notificări de producere a daunelor, în caz contrar vom recupera daunele pe căi legale.
3.9 Dacă aveți un Cont de Utilizator, puteți plasa o Comandă prin intermediul acestuia. Chiar și într-un astfel de caz, sunteți obligat să verificați corectitudinea, veridicitatea și caracterul complet al datelor precompletate. Totuși, metoda de creare a unei Comenzi este identică cu cea a unui cumpărător fără Cont de Utilizator, dar avantajul este că nu trebuie să completați în mod repetat datele de identificare.
3.10 În unele cazuri, vă permitem să utilizați o reducere pentru achiziționarea de Bunuri. Pentru a oferi o reducere, trebuie să completați datele despre această reducere în câmpul predeterminat, ca parte a propunerii de Comandă. Dacă faceți acest lucru, Bunurile vă vor fi furnizate cu o reducere.
4. CONT DE UTILIZATOR
4.1 Pe baza înregistrării dumneavoastră în Magazinul Online, puteți accesa Contul dumneavoastră de Utilizator.
4.2 La înregistrarea unui Cont de Utilizator, este obligația dumneavoastră să furnizați toate datele introduse în mod corect și veridic și să le actualizați în caz de modificare.
4.3 Accesul la Contul de Utilizator este securizat printr-un nume de utilizator și o parolă. În ceea ce privește aceste date de acces, este obligația dumneavoastră să păstrați confidențialitatea și să nu le furnizați nimănui. În cazul utilizării lor greșite, nu ne asumăm nicio responsabilitate pentru acest lucru.
4.4 Contul de Utilizator este personal și, prin urmare, nu aveți dreptul să permiteți utilizarea acestuia de către terți.
4.5 Vă putem anula Contul de Utilizator, în special dacă nu îl utilizați mai mult de 1 an sau dacă vă încălcați obligațiile asumate în temeiul Acordului.
4.6 Este posibil ca contul de utilizator să nu fie disponibil în mod continuu, în special în ceea ce privește întreținerea necesară a echipamentelor hardware și software.
5. PREȚ ȘI CONDIȚII DE PLATĂ, REZERVAREA PROPRIETĂȚII
5.1 Prețul este întotdeauna menționat în Magazinul Online, în Propunerea de Comandă și în Contract. În cazul unei discrepanțe între Prețul menționat pentru Bunuri în Magazinul Online și Prețul menționat în Propunerea de Comandă, se va aplica Prețul menționat în Propunerea de Comandă, care va fi întotdeauna identic cu prețul din Contract. Propunerea de Comandă menționează, de asemenea, Prețul pentru transport sau condițiile în care transportul este gratuit.
5.2 Prețul total este menționat inclusiv TVA, inclusiv toate taxele stabilite prin reglementări legale speciale.
5.3 Vom solicita plata Prețului Total de la dumneavoastră după încheierea Contractului și înainte de livrarea Bunurilor. Puteți plăti Prețul Total în următoarele moduri:
a) Prin transfer bancar. Vă vom trimite informații pentru efectuarea plății ca parte a confirmării Comenzii. În cazul plății prin transfer bancar, Prețul Total se plătește în termen de 7 zile.
b) Cu cardul online. În acest caz, plata se efectuează prin intermediul platformei de plată CARDpay, iar plata este guvernată de termenii și condițiile acestei platforme de plată, care sunt disponibile la adresa: www.tatrabanka.sk. În cazul plății online cu cardul, Prețul Total se achită până în ziua următoare.
c) În acest caz, plata se va efectua la livrarea Bunurilor, spre deosebire de predarea Bunurilor. În cazul plății ramburs la livrare, Prețul Total se achită la primirea Bunurilor.
d) În numerar, la ridicarea personală a bunurilor. Este posibilă plata Bunurilor în numerar dacă acestea sunt ridicate de la sediul nostru. În cazul plății în numerar, la ridicarea personală a bunurilor, Prețul Total se achită la primirea Bunurilor.
5.4 Factura va fi emisă în format electronic după plata Prețului Total și va fi trimisă la adresa dumneavoastră de e-mail specificată în Comandă. Factura va fi, de asemenea, atașată fizic la Bunuri și disponibilă în Contul dumneavoastră de Utilizator, dacă aveți unul.
5.5 Dreptul de proprietate asupra Bunurilor va fi transferat către dumneavoastră numai după ce ați plătit Prețul Total și ați recepționat Bunurile. În cazul plății prin transfer bancar, Prețul Total va fi plătit prin creditarea acestuia în contul nostru, în alte cazuri va fi plătit în momentul plății.
LIVRAREA BUNURILOR, TRANSFERUL RISCULUI DE DAUNE ACCIDENTALE ȘI DETERIORARE ACCIDENTALĂ A OBIECTULUI DE ACHIZIȚIE
6.1 Bunurile vă vor fi livrate în modalitatea aleasă de dumneavoastră, putând alege dintre următoarele opțiuni:
a) Ridicare personală de la locația noastră Madeformen.sk, Seberíniho 4/B, 821 03 Bratislava;
b) Ridicare personală de la punctele de distribuție ale companiei Packeta;
c) Livrare prin intermediul companiilor de transport Slovak Post sau Packeta,
6.2 Bunurile pot fi livrate numai în Republica Slovacă.
6.3 Suntem obligați să vă livrăm bunurile fără întârziere, dar nu mai târziu de 30 de zile de la data încheierii Contractului. În timpul executării Contractului, pot apărea astfel de fapte care vor afecta data livrării Bunurilor comandate de dumneavoastră. Vă vom informa imediat prin e-mail despre orice modificare a datei de livrare și a noii date de livrare estimate a Bunurilor comandate, dreptul dumneavoastră de a vă retrage din Contract nefiind afectat de acest lucru. Notificarea noastră privind noua dată de livrare a Bunurilor include și solicitarea noastră către dumneavoastră de a ne comunica dacă insistați asupra livrării Bunurilor comandate de dumneavoastră la noua dată. În cazul ridicării personale din magazin, vă vom informa întotdeauna despre posibilitatea ridicării Bunurilor prin e-mail.
6.4 La ridicarea Bunurilor de la curier, este obligația dumneavoastră să verificați integritatea ambalajului Bunurilor și, în cazul oricărei deteriorări, să ne anunțați imediat pe noi și pe transportator. Dacă ambalajul este deteriorat, ceea ce indică o manipulare neautorizată și o intrare în expediere, nu este obligația dumneavoastră să ridicați Bunurile de la curier.
6.5 Sunteți obligat să ridicați Bunurile la locul și ora convenite. Dacă nu acceptați Bunurile livrate în conformitate cu propoziția anterioară, vă vom notifica prin e-mail unde puteți accepta Bunurile, inclusiv termenul limită pentru acceptarea acestora sau vă vom re-livra Bunurile pe baza solicitării dumneavoastră scrise trimise în termen de cel mult 14 zile de la data la care trebuia să acceptați Bunurile, iar dumneavoastră vă angajați să ne plătiți toate costurile asociate cu re-livrarea Bunurilor. În cazul în care vă încălcați obligația de a accepta Bunurile, cu excepția cazurilor prevăzute la Art. 6.4 din acești Termeni și Condiții, acest lucru nu va duce la încălcarea obligației noastre de a vă livra Bunurile. În același timp, neacceptarea Bunurilor nu va constitui o retragere din Contractul dintre Noi și Dumneavoastră. Dacă nu acceptați Bunurile nici măcar în termenul suplimentar, vom avea dreptul de a ne retrage din Contract din cauza încălcării semnificative a Contractului de către Dumneavoastră. Dacă decidem să exercităm dreptul în cauză, retragerea va intra în vigoare în ziua în care vă livrăm această retragere. Retragerea din Contract nu afectează cererea de despăgubire pentru daunele suferite în cuantumul costurilor reale aferente încercării de livrare a Bunurilor sau orice altă cerere de despăgubire pentru daune, dacă există.
6.6 Dacă, din motive imputabile Dumneavoastră, Bunurile sunt livrate în mod repetat sau într-un mod diferit de cel convenit în Contract, sunteți obligat să ne rambursați costurile asociate cu această livrare repetată. Vă vom trimite detaliile de plată pentru plata acestor costuri la adresa dumneavoastră de e-mail specificată în Contract, iar acestea trebuie achitate în termen de 14 zile de la primirea e-mailului.
6.7 Riscul de deteriorare a Bunurilor se transferă la dumneavoastră în momentul în care preluați Bunurile. În cazul în care nu preluați Bunurile, cu excepția cazurilor prevăzute la Art. 4 din acești Termeni și Condiții, riscul de distrugere accidentală și deteriorare accidentală a Bunurilor se transferă la dumneavoastră în momentul în care ați avut posibilitatea de a prelua Bunurile, dar din motive imputabile dumneavoastră, preluarea nu a avut loc. Transferul riscului de distrugere accidentală și deteriorare accidentală a Bunurilor înseamnă că, din acest moment, suportați toate consecințele asociate cu pierderea, distrugerea, deteriorarea sau orice deteriorare a Bunurilor.
DREPTURI DE RĂSPUNDERE PENTRU DEFECTE
7.1 Dispoziție introductivă privind răspunderea pentru defecte
7.1.1 Ne angajăm să vă livrăm Bunurile în calitatea, cantitatea solicitate și fără defecte.
7.1.2 Suntem răspunzători pentru defectele pe care Bunurile le prezintă la primire. În cazul Bunurilor folosite, nu suntem răspunzători pentru defectele care decurg din utilizarea sau uzura acestora. În cazul Bunurilor vândute la un preț mai mic, nu suntem răspunzători pentru defectele pentru care s-a convenit un preț mai mic.
7.1.3 Perioada generală de garanție este de 24 de luni. Perioada de garanție începe să curgă din momentul primirii Bunurilor de la dumneavoastră.
7.1.4 Dacă Bunurile sunt schimbate, perioada de garanție începe să curgă din nou de la primirea noilor Bunuri de la dumneavoastră.
7.1.5 Drepturile dumneavoastră de răspundere pentru defectele Bunurilor pentru care se aplică perioada de garanție vor expira dacă nu le exercitați în perioada de garanție. Cu toate acestea, trebuie să vă exercitați drepturile de răspundere pentru defectele Bunurilor care sunt supuse deteriorării rapide cel târziu în ziua următoare achiziției, în caz contrar drepturile dumneavoastră vor expira.
7.2 Garantăm că, pe durata transferului riscului de distrugere accidentală și deteriorare accidentală a Bunurilor, în conformitate cu Articolul 7 din Termeni și Condiții, Bunurile sunt lipsite de defecte, în special că:
a) au proprietățile pe care le-am convenit cu dumneavoastră, iar dacă acestea nu au fost convenite în mod expres, atunci cele pe care le-am menționat în descrierea Bunurilor sau cele care pot fi așteptate având în vedere natura Bunurilor;
b) sunt adecvate scopurilor pe care le-am menționat sau scopurilor obișnuite pentru Bunuri de acest tip;
c) corespund calității sau manoperei eșantionului convenit, dacă calitatea sau manoperă a fost determinată conform eșantionului;
d) sunt în cantitatea și greutatea corespunzătoare;
e) îndeplinesc cerințele impuse de reglementări legale speciale;
f) nu sunt grevate de drepturile terților.
7.3 Condiții pentru exercitarea dreptului de răspundere pentru defecte (reclamații)
7.3.1 Dacă Bunurile vă sunt livrate într-un colet rupt sau deteriorat sau dacă transportul este evident prea ușor, vă rugăm să nu acceptați aceste Bunuri de la compania de transport și să ne anunțați imediat acest lucru prin telefon la +421918477 851 sau prin e-mail la adresa madeformen@madeformen.sk. În cazul detectării unor defecte evidente (de exemplu, daune mecanice), sunteți obligat să depuneți o reclamație fără întârzieri nejustificate, în conformitate cu punctul 7.4.1 de mai jos. Nu vom lua în considerare nicio reclamație ulterioară din cauza defectelor evidente ale Bunurilor, inclusiv defectele constând în incompletitudinea Bunurilor.
7.3.2 Sunteți obligat să exercitați dreptul de răspundere pentru alte defecte (victorii ascunse) în modul specificat la punctul 7.4.1 de mai jos, fără întârzieri nejustificate după ce ați descoperit defectul Bunurilor, dar nu mai târziu de expirarea perioadei de garanție.
7.3.3 Garanția se aplică numai defectelor de fabricație ale Bunurilor și defectelor cauzate de deteriorări mecanice. Nu puteți exercita dreptul de răspundere pentru defecte, în special pentru defectele cauzate de uzură, deteriorări mecanice, utilizarea Bunurilor în condiții necorespunzătoare etc.
7.3.4 Nu aveți dreptul să exercitați dreptul de răspundere pentru un defect dacă ați știut despre defectul respectiv înainte de a prelua Bunurile sau dacă v-am notificat despre acesta sau dacă vi s-a acordat o reducere corespunzătoare la Prețul Bunurilor din acest motiv.
7.4 Exercitarea drepturilor de răspundere (reclamații)
7.4.1 În cazul în care Bunurile prezintă un defect, în special dacă oricare dintre condițiile de la Art. 2 nu sunt îndeplinite, ne puteți notifica cu privire la un astfel de defect și vă puteți exercita drepturile de răspundere pentru defecte (adică să revendicați Bunurile) trimițând un e-mail sau o scrisoare la adresele noastre menționate în datele noastre de identificare sau personal la sediul nostru. De asemenea, puteți utiliza formularul model furnizat de Noi pentru reclamație, care formează Anexa nr. 1 la Condiții.
7.4.2 În notificarea dumneavoastră prin care reclamați o reclamație, vă rugăm să furnizați, în special, o descriere a defectului Bunurilor și datele dumneavoastră de identificare, inclusiv adresa de e-mail la care doriți să primiți notificarea privind metoda de gestionare a reclamației și, de asemenea, să precizați care dintre reclamațiile de răspundere pentru defecte specificate la punctele 7.5.4. - 7.5.8. reclamați.
7.4.3 Când depuneți o reclamație, vă rugăm să ne trimiteți și o dovadă a achiziționării Bunurilor (factură), pentru a dovedi achiziționarea acestora de la Noi, în caz contrar nu suntem obligați să confirmăm reclamația dumneavoastră.
7.4.4 Considerăm ziua începerii procedurii de reclamație ca fiind ziua livrării Bunurilor defecte împreună cu documentele relevante (conform punctului 7.4.3). Dacă documentul dumneavoastră cu care depuneți o reclamație este incomplet (în special ilizibil, neclar, incomprehensibil, nu conține documentele necesare etc.), vă vom solicita în scris, în special prin e-mail, să completați reclamația depusă. În acest caz, procedura de reclamație începe în ziua livrării documentului dumneavoastră suplimentat.
7.4.5 Dacă nu completați reclamația depusă în conformitate cu punctul 7.4.4 din prezentul articol, fără întârzieri nejustificate, în termen de cel mult 10 zile de la data livrării solicitării noastre în temeiul punctului 7.4.4 din prezentul articol, vom considera reclamația dumneavoastră nefondată.
7.5 Gestionarea reclamațiilor
7.5.1 Pe baza deciziei dumneavoastră privind drepturile pe care le exercitați în temeiul articolelor 622 și 623 din Legea nr. 40/1964 din Codul Civil, cu modificările ulterioare (denumită în continuare „Codul Civil”) (specificate la punctele 7.5.4. - 7.5.8.), vom stabili metoda de soluționare a reclamației imediat, în cazuri complexe în termen de cel mult 3 zile lucrătoare de la data reclamației dumneavoastră. În cazuri justificate, în special dacă este necesară o evaluare tehnică complexă a stării Bunurilor, în termen de cel mult 30 de zile de la data reclamației dumneavoastră.
7.5.2 După stabilirea metodei de soluționare a reclamației, o vom soluționa imediat, în cazuri justificate o putem soluționa ulterior; cu toate acestea, soluționarea reclamației nu poate dura mai mult de 30 de zile de la data reclamației dumneavoastră. După expirarea termenului limită de soluționare a reclamației, aveți dreptul de a vă retrage din Contract sau aveți dreptul de a schimba Bunurile cu bunuri noi, dacă este posibil.
7.5.3 Suntem obligați să vă emitem un document scris privind soluționarea reclamației, în termen de cel mult 30 de zile de la data reclamației și vă vom informa despre soluționarea acesteia prin e-mail. Dacă reclamația este acceptată, vă vom trimite Bunurile reparate sau le vom schimba cu bunuri noi sau vă vom rambursa Prețul plătit pentru Bunuri, cu excepția cazului în care convenim altfel.
7.5.4 Dacă este un defect pe care îl putem elimina, aveți dreptul la eliminarea defectului gratuit, în timp util și în mod corespunzător. Vom elimina defectul Bunurilor fără întârzieri nejustificate.
7.5.5 În loc să remediem defectul, puteți solicita înlocuirea Bunurilor sau, dacă defectul privește doar o parte a Bunurilor, înlocuirea acestei părți, în cazurile în care acest lucru nu implică costuri nerezonabile pentru Noi în raport cu Prețul Bunurilor sau cu gravitatea defectului.
7.5.6 În loc să remediem defectul Bunurilor, putem oricând înlocui Bunurile defecte cu unele perfecte, dacă acest lucru nu vă cauzează dificultăți serioase.
7.5.7 Dacă defectul Bunurilor este iremediabil și vă împiedică să puteți utiliza Bunurile în mod corespunzător ca produs fără defecte, aveți dreptul de a schimba Bunurile sau aveți dreptul de a vă retrage din Contract. Aveți aceleași drepturi dacă defectele sunt remediabile, dar nu puteți utiliza Bunurile în mod corespunzător din cauza reapariției defectului după reparare sau din cauza unui număr mai mare de defecte.
7.5.8 Dacă sunt implicate și alte defecte iremediabile, aveți dreptul la o reducere corespunzătoare a Prețului Bunurilor.
7.5.9 Vom gestiona reclamația prin predarea Bunurilor reparate, schimbul Bunurilor, rambursarea Prețului Bunurilor, plata unei reduceri corespunzătoare a Prețului Bunurilor, trimiterea unei cereri scrise de preluare a executării (Bunurilor) sau printr-o respingere motivată a reclamației.
7.6 Exercitarea drepturilor de răspundere pentru defecte și reclamațiile cu privire la Bunuri sunt guvernate de prevederile Secțiunii 619 și următoarele din Codul Civil, Legea nr. 250/2007 Coll. privind protecția consumatorilor și de modificare a Legii nr. 372/1990 Coll. privind infracțiunile Consiliului Național Slovac, cu modificările ulterioare (denumită în continuare „Legea privind protecția consumatorilor”), și a Legii nr. 102/2014 Coll. privind protecția consumatorilor în vânzarea de bunuri sau prestarea de servicii pe baza unui contract încheiat la distanță sau a unui contract încheiat în afara sediului vânzătorului și privind modificarea anumitor legi, cu modificările ulterioare (denumită în continuare „Legea privind protecția consumatorilor în vânzările la distanță”).
7.7 Dacă depuneți o reclamație cu privire la Bunuri:
a) în primele 12 luni de la achiziționarea Bunurilor, putem respinge reclamația dumneavoastră doar pe baza unei evaluări profesionale; indiferent de rezultatul evaluării profesionale, nu vă vom solicita plata costurilor evaluării profesionale sau a altor costuri legate de evaluarea profesională. Vă vom furniza o copie a evaluării profesionale care justifică respingerea reclamației în termen de cel mult 14 zile de la data soluționării reclamației;
b) după 12 luni de la achiziție și după ce am respins o astfel de reclamație, vom indica în documentul de soluționare a reclamației cui puteți trimite Bunurile pentru evaluare profesională. Dacă trimiteți Bunurile pentru evaluare profesională unei persoane desemnate, costurile evaluării profesionale, precum și toate celelalte costuri aferente suportate în mod rezonabil, vor fi suportate de Noi, indiferent de rezultatul evaluării profesionale. Dacă dovediți răspunderea Noastră pentru defectul Bunurilor printr-o evaluare profesională, puteți depune o nouă reclamație; pe durata efectuării evaluării profesionale, perioada de garanție nu expiră. Suntem obligați să vă rambursăm în termen de 14 zile de la data re-depunerii reclamației toate costurile suportate pentru evaluarea profesională, precum și toate costurile aferente suportate într-un mod rezonabil. O reclamație re-depusă nu poate fi respinsă.
7.8 Dacă sunteți antreprenor, este obligația dumneavoastră să raportați și să semnalați defectul fără întârzieri nejustificate după ce ați fi putut să îl descoperiți, dar nu mai târziu de 3 zile de la primirea Bunurilor.
7.9 Dacă sunteți consumator, aveți dreptul să vă exercitați drepturile de răspundere pentru defectele care apar la bunurile de consum în termen de 24 de luni de la primirea Bunurilor.
7.10 Prin prezenta, v-am informat în mod corespunzător cu privire la drepturile dumneavoastră care decurg din Secțiunile 622 și 623 din Legea nr. 40/1964 din Codul Civil. Prin încheierea Contractului, confirmați că ați avut ocazia să citiți termenii și condițiile reclamației privind Bunurile.
8. RETRAGEREA DIN CONTRACT
8.1 Retragerea din Contract, adică încetarea relației contractuale dintre Noi și Dumneavoastră de la începutul acesteia, poate avea loc din motivele și modalitățile specificate în prezentul articol sau în alte prevederi ale Termenilor și Condițiilor, în care este menționată în mod expres posibilitatea retragerii.
8.2 Dacă sunteți consumator, adică o persoană care achiziționează Bunuri în afara sferei activității dumneavoastră comerciale, aveți dreptul, în conformitate cu prevederile Secțiunii 7 din Legea privind Protecția Consumatorilor în Vânzările la Distanță, de a vă retrage din Contract fără a invoca un motiv, în termen de 14 zile de la data livrării Bunurilor. Dacă am încheiat un Contract, al cărui obiect îl reprezintă mai multe tipuri de Bunuri sau livrarea mai multor părți ale Bunurilor, această perioadă începe să curgă de la data livrării ultimei părți a Bunurilor, iar dacă am încheiat un Contract, pe baza căruia vă vom livra Bunurile în mod regulat și repetat, aceasta începe să curgă de la data livrării primei livrări. Vă puteți retrage din Contract în orice mod demonstrabil (în special prin trimiterea unui e-mail sau a unei scrisori la adresele noastre menționate în datele noastre de identificare). De asemenea, puteți utiliza formularul model furnizat de Noi, care este Anexa nr. 2, pentru retragere.
8.3 Cu toate acestea, chiar și în calitate de consumator, nu vă puteți retrage din Contract în cazurile în care obiectul Contractului este:
a) vânzarea de Bunuri, al căror Preț depinde de fluctuațiile prețurilor de pe piața financiară, pe care nu le putem influența și care pot apărea în perioada de retragere din Contract;
b) vânzarea de băuturi alcoolice, al căror Preț a fost convenit la momentul încheierii Contractului, în timp ce livrarea acestora poate fi efectuată cel mai devreme după 30 de zile, iar Prețul lor depinde de fluctuațiile prețurilor de pe piață, pe care nu le putem influența;
c) vânzarea de Bunuri care au fost fabricate conform cerințelor dumneavoastră specifice, care au fost fabricate la comandă pentru dumneavoastră sau Bunuri destinate special unui singur consumator;
d) vânzarea de Bunuri supuse deteriorării sau alterării rapide și Bunuri care au fost amestecate inseparabil cu alte bunuri după livrare;
e) vânzarea de Bunuri ambalate în ambalaje de protecție care nu sunt adecvate pentru returnare din motive de sănătate sau igienă și al căror ambalaj de protecție a fost rupt după livrare;
f) vânzarea de înregistrări sonore, video, audiovizuale sau software vândute în ambalaje de protecție, dacă ambalajul original a fost rupt;
g) vânzarea de periodice, cu excepția vânzărilor în baza unui contract de abonament și a vânzărilor de cărți care nu sunt furnizate în ambalaje de protecție;
h) furnizarea de conținut electronic, dacă acesta nu a fost furnizat pe un suport tangibil și a fost furnizat cu acordul dumneavoastră expres prealabil înainte de expirarea perioadei de retragere din Contract și v-am informat că nu aveți dreptul de a vă retrage din Contract.
8.4 Perioada de retragere conform Art. 2 din Termeni și Condiții se consideră respectată dacă, în perioada de retragere, ne trimiteți o notificare prin care vă retrageți din Contract.
8.5 În cazul retragerii din Contract, Prețul vă va fi rambursat în termen de 14 zile de la data intrării în vigoare a retragerii în contul din care a fost creditat sau în contul selectat în cadrul retragerii din Contract. Cu toate acestea, suma nu va fi rambursată înainte de a ne returna Bunurile sau de a dovedi că acestea ne-au fost trimise înapoi. Vă rugăm să ne returnați Bunurile curate, dacă este posibil, inclusiv ambalajul original.
8.6 În cazul retragerii din Contract în temeiul Art. 2 din Termeni și Condiții, sunteți obligat să ne trimiteți Bunurile, să le predați nouă sau unei persoane autorizate de noi să primească Bunurile în termen de 14 zile de la retragere și veți suporta costurile de returnare a Bunurilor. Acest lucru nu se aplică dacă suntem de acord că veți ridica Bunurile personal sau prin intermediul unei persoane autorizate de noi. Termenul limită este respectat dacă Bunurile au fost predate pentru transport cel târziu în ultima zi a termenului limită. Pe de altă parte, aveți dreptul la rambursarea Prețului de Transport, dar numai în cuantumul corespunzător celei mai ieftine metode de livrare a Bunurilor pe care am oferit-o pentru livrarea Bunurilor.
8.7 Sunteți răspunzător pentru daune în cazurile în care Bunurile sunt deteriorate ca urmare a manipulării lor diferită de cea necesară, având în vedere natura și caracteristicile lor. Într-un astfel de caz, vă vom factura daunele cauzate după ce Bunurile ne-au fost returnate, iar suma facturată este datorată în termen de 14 zile.
8.8 Avem dreptul să ne retragem din Contract din cauza vânzării de stocuri, a indisponibilității Bunurilor sau dacă producătorul, importatorul sau furnizorul Bunurilor convenite în Contract a suspendat producția sau a efectuat modificări semnificative care au făcut imposibilă îndeplinirea obligațiilor noastre asumate prin Contract sau din motive de forță majoră, sau dacă, în ciuda tuturor eforturilor noastre care ni se pot cere în mod echitabil, nu putem livra Bunurile către dumneavoastră în termenul specificat în acești Termeni. În astfel de cazuri, suntem obligați să vă informăm despre acest fapt fără întârzieri nejustificate și să vă rambursăm Prețul Total pentru Bunurile deja plătite, în termen de 14 zile de la data notificării retragerii din Contract. Vă vom rambursa Prețul Total plătit pentru Bunuri în același mod în care ați plătit Prețul Total, fără a aduce atingere dreptului de a conveni cu dumneavoastră asupra unei alte metode de rambursare, cu condiția să nu vi se perceapă taxe suplimentare în legătură cu aceasta.
8.9 De asemenea, avem dreptul să ne retragem din Contract dacă nu ați acceptat Bunurile în termen de 5 zile lucrătoare de la data la care ați fost obligat să acceptați Bunurile.
9. TRIMITEREA SUGESTIILOR ȘI PLÂNGERILOR
9.1 În calitate de consumator, aveți dreptul să trimiteți sugestii și reclamații în scris, prin e-mail la adresa: madeformen@madeformen.sk
9.2 Vă vom informa despre evaluarea sugestiei sau reclamației printr-un e-mail trimis la adresa dvs. de e-mail.
9.3 Autoritatea de supraveghere este Inspecția Comercială Slovacă (SOI), Inspectoratul SOI pentru Regiunea Bratislava, cu sediul social la adresa: Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava, tel. nr. 02/582 721 03.
9.4 Dacă nu sunteți mulțumit de modul în care a fost gestionată sugestia sau reclamația dvs., puteți trimite o sugestie de inspecție și electronic, prin intermediul platformei disponibile pe site-ul web https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti/Podajte-podnet.soi.
10. SOLUȚIONARE ALTERNATIVĂ A LITIGIULUI CU CONSUMATORUL
10.1 Aveți dreptul să ne contactați cu o cerere de despăgubire, prin e-mail trimis la adresa: [madeformen@madeformen.sk], dacă nu sunteți mulțumit de modul în care am gestionat reclamația dumneavoastră sau dacă considerați că v-am încălcat drepturile. Dacă răspundem negativ solicitării dumneavoastră sau nu răspundem la aceasta în termen de 30 de zile de la trimiterea acesteia, aveți dreptul să depuneți o propunere de inițiere a unei soluționări alternative a litigiilor cu o entitate de soluționare alternativă a litigiilor (denumită în continuare „Subiectul”) în temeiul Legii nr. 391/2015 Col. privind soluționarea alternativă a litigiilor și modificarea anumitor legi, cu modificările ulterioare (denumită în continuare „Legea privind soluționarea alternativă a litigiilor”).
10.2 Entitățile sunt autorități și persoane juridice autorizate în temeiul articolului 3 din Legea privind soluționarea alternativă a litigiilor, iar lista acestora este publicată pe site-ul web al Ministerului Economiei al Republicii Slovace. https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1.
10.3 Puteți depune o propunere în modul specificat în Secțiunea 12 din Legea privind soluționarea alternativă a litigiilor.
10.4 De asemenea, aveți dreptul de a iniția o soluționare extrajudiciară a litigiilor online prin intermediul platformei ODR disponibilă pe site-ul web https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/sk/IP_16_297, https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK.
11. DISPOZIȚII FINALE
11.1 Vă vom livra toată corespondența scrisă prin poștă electronică. Adresa noastră de e-mail este trecută la Datele noastre de identificare. Vă vom livra corespondența la adresa dumneavoastră de e-mail trecută în Acord, în Contul de Utilizator sau prin care ne-ați contactat.
11.2 Acordul poate fi modificat doar prin acordul nostru scris. Cu toate acestea, avem dreptul de a modifica și completa acești Termeni și Condiții, dar această modificare nu va afecta Acordurile deja încheiate, ci doar Acordurile care vor fi încheiate după data intrării în vigoare a acestei modificări. Cu toate acestea, vă vom informa despre modificare numai dacă ați creat un Cont de Utilizator (astfel încât să aveți aceste informații în cazul în care comandați Bunuri noi, dar modificarea nu stabilește dreptul de reziliere, deoarece nu avem un Acord încheiat care ar putea fi reziliat) sau dacă urmează să vă livrăm Bunurile în mod regulat și repetat în temeiul Acordului. Vă vom trimite informații despre modificare la adresa dumneavoastră de e-mail cu cel puțin 14 zile înainte ca modificarea să intre în vigoare. Dacă nu primim o notificare de reziliere din partea dumneavoastră pentru livrările regulate și repetate de Bunuri în termen de 14 zile de la trimiterea informațiilor despre modificare, noii termeni și condiții vor deveni parte integrantă a Contractului nostru și se vor aplica următoarei livrări de Bunuri după intrarea în vigoare a modificării. Perioada de preaviz în cazul în care ne notificați este de 2 luni.
11.3 În caz de forță majoră sau evenimente care nu pot fi prevăzute (dezastre naturale, pandemie, întreruperi operaționale, întreruperi ale subcontractanților etc.), nu suntem răspunzători pentru daunele cauzate ca urmare a sau în legătură cu forța majoră sau evenimente imprevizibile, iar dacă această situație durează o perioadă mai mare de 10 zile, atât Noi, cât și Dumneavoastră aveți dreptul de a vă retrage din Contract.
11.4 Anexa la Termeni și Condiții este un model de formular de reclamație și un model de formular de retragere din Contract.
11.5 Contractul, inclusiv Termenii și Condițiile, este arhivat în format electronic de către Noi, dar nu este accesibil Dumneavoastră. Cu toate acestea, veți primi întotdeauna acești Termeni și Condiții și confirmări ale Comenzii împreună cu un rezumat al Comenzii prin e-mail și, prin urmare, veți avea întotdeauna acces la Contract, chiar și fără cooperarea Noastră. Vă recomandăm să salvați întotdeauna confirmarea Comenzii și Termenii și Condițiile.
11.6 Activitățile noastre nu sunt supuse niciunui cod de conduită în temeiul Secțiunii 3, Alineat 1, Litera n) din Legea privind Protecția Consumatorilor în Vânzările la Distanță.
11.7 Acești Termeni și Condiții vor intra în vigoare la 1.1.2024.
ANEXA NR. 1 - FORMULAR DE RECLAMARE
Destinatar: WESTWARD Trading s.r.o., Seberíniho 4/B, 821 03 Bratislava, Slovacia, ID companie: 45259186
Depunere cerere
|
Titlu, prenume și nume de familie: |
|
|
Adresă de domiciliu: |
|
|
Adresa de e-mail: |
|
|
Numărul comenzii și al facturii: |
|
|
Data comenzii: |
|
|
Data primirii mărfurilor: |
|
|
Bunurile reclamate (denumire și cod): |
|
|
Descrierea și amploarea defectelor produselor: |
|
|
În calitate de client al vânzătorului, solicit ca reclamația mea să fie tratată în felul următor: |
|
|
Aș dori să returnez banii în contul meu bancar (IBAN)/în alt mod |
|
Atașamente:
Data:
Semnătură:
ANEXA NR. 2 - FORMULAR DE RETRAGERE DIN CONTRACT
Destinatar: WESTWARD Trading s.r.o., Seberíniho 4/B, 821 03 Bratislava, Slovacia, ID companie: 45259186
Prin prezenta, declar că, în conformitate cu Legea nr. 102/2014 Coll. privind protecția consumatorilor în vânzarea de bunuri sau prestarea de servicii în baza unui contract încheiat la distanță sau a unui contract încheiat în afara sediului vânzătorului și privind modificarea anumitor legi, cu modificările ulterioare (denumită în continuare „Legea privind protecția consumatorilor în vânzările la distanță”), mă retrag din Contract:
|
Titlu, prenume și nume de familie: |
|
|
Adresa: |
|
|
Adresa de e-mail: |
|
|
Numărul comenzii și al facturii: |
|
|
Data comenzii: |
|
|
Data primirii mărfurilor: |
|
|
Bunurile pe care le returnez (nume și cod): |
|
|
Motivul returnării bunurilor: |
|
|
Metoda de returnare a fondurilor primite: |
|
|
Aș dori să returnez banii în contul meu bancar (IBAN)/în alt mod |
|
Notificare către consumator: Conform articolului 10, alineatul 4 din Legea privind protecția consumatorilor în vânzările la distanță, vânzătorul are dreptul să solicite consumatorului rambursarea oricărei reduceri a valorii bunurilor care a rezultat ca urmare a manipulării bunurilor și care depășește manipularea necesară pentru determinarea proprietăților și funcționalității bunurilor.
Data:
Semnătură:
